Return of the..

Nån som kommer ihåg paddan från förra sommaren? ;) Jag träffade honom igårkväll när jag och Wilmis kom in efter en ganska sen promenad, så jag var självklart tvungen att hämta kameran och plåta honom..

Padda

3 comments on “Return of the..

  1. mamma skriver:

    Han blev nöjd med att få ett modelljobb återigen kan jag tro ;)

  2. […] första nattliga träff med Herr/Fru Padda. Den var inte lika sugen på att vara med på kort som förra året, mer som förrförra, men jag lyckades fånga den på bild i alla fall […]

Kommentera

